søndag den 21. april 2013

En ny blogger er født

Her kommer mit første indlæg som blogger. Jeg har længe fulgt med i denne spændende blogverden og jeg bliver utrolig inspireret af at se hvad alle i andre bloggere laver af kreative ting. Nu håber jeg, at jeg også kan inspirere jer.

Det som vil blive vist her på bloggen er primært det som jeg syer, strikker og hækler. Om der sniger sig lidt boligindretning, børn mm ind må tiden vise.

Jeg er 26 år og bor sammen med min kæreste og min datter fra maj 2012.


Nu hvor du har fundet vej herind, så håber jeg, at du vil kigge forbi igen.


2 kommentarer:

  1. Velkommen i blogverden, ikke "kun" som besøgende, men nu også med egen "bolig"

    Jeg vil da rigtig gerne følge din blog, men jeg mangler et sted at gøre det. :o) Du skal lige have lagt bloglovin ind i din sidebar, så vi kan trykke følg :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Mange tak for den fine velkomst :)

      Hvordan får jeg Bloglovin ind i sidebaren? Der er nok mange ting jeg skal have lært og da jeg ikke er super god til computere skal det nok blive en udfordring :)

      Hilsner
      Christina

      Slet