søndag den 5. maj 2013

Recycling #1


C har længe manglet natbukser. Dem hun har er for korte, så det var på tide, at jeg fik lavet nogen. Jeg har haft en gammel top liggene længe og den blev brugt til at lave disse bukser af.

Det er første gang jeg har syet bukser med lommer. Jeg synes resultatet er blevet godt, selvom lommer ikke egner sig til natbukser.
Der er brugt orange piping og rib. For tiden elsker jeg denne farvekombination.  

Ribben er fra Stof og Stil. Jeg er dog ikke så vild med kvaliteten, da det hurtigt mister farven og ser nusset ud. Kan I anbefale rib, som holder farven og som ser pænt ud, selvom det er blevet vasket nogen gange?

Toppen som blev til natbukser.

3 kommentarer:

  1. Jeg køber oftest min rib hos malika og rosa - og har kun gode erfaringer med den:) indtil videre holder den fint til babygylp og hyppig vask;)
    Rigtig fine natbukser - kan godt lide princippet med at "upcycle":)

    SvarSlet
  2. Lækker upcyclet buks...

    Jeg køber rib hos Kits modestoffer i Vanløse, hun har desværre ingen webshop, så det er jo kun et godt tip hvis du bor i nærheden...

    SvarSlet
  3. Jeg bor i Odense, så Vanløse er langt væk ... Men tak for tippet ;)

    SvarSlet